Trollaa.viheraho.info
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Syyskuu 21, 2023, 19:59:56 pm

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
www.vhosti.fi Kotimaiset palvelinratkaisut
19211 viestiä 360 aihetta kirjoittanut 11975 jäsentä
Uusin jäsen: JessieLaza
* Etusivu Ohjeet Kirjaudu Rekisteröidy
--
+  Trollaa.viheraho.info
|-+  Kaikki muualle soveltumaton materiaal
| |-+  Jatketaan täällä mikä ei muualle sovi
| | |-+  Kusetusta
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] 3 Vastaus Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kusetusta  (Luettu 4633 kertaa)
Lunatic
Vieras
« Vastaus #7 : Huhtikuu 28, 2013, 19:49:35 pm »
Vastaa lainaten

viinaa
EI!  No!  Njet! Nein!
Sekin on eräänlaista kusetusta. Kusettaa kännissä itseään, et asiathan on mitä parhaiten, mut selvinpäin huomaakin, et ei vittu, ihan yhtäläillä päin vittua ne on kuten ennenki. En o huomannu vielä kenenkään tulevan onnelliseksi lopuksi ikäänsä, viinan juonnilla ainakaan.

Nimimerkillä: Absolutisti Ala-Härmästä.
tallennettu
Lossi
Vieras
« Vastaus #8 : Huhtikuu 28, 2013, 19:51:51 pm »
Vastaa lainaten

viinaa
Nimimerkillä: Absolutisti Ala-Härmästä.

Toi se vasta kusetusta onkin  Pyörittää silmiään
tallennettu
Lunatic
Vieras
« Vastaus #9 : Huhtikuu 28, 2013, 19:58:52 pm »
Vastaa lainaten

Ei muuten ole. Tän foorumin mitta-asteikolla meikäläinen on absolutisti. Nytkään ei o juotu mitään, paitsi eilen yksi (1) lonkero ja yksi (1) ladillinen valkkaria, niin, et kyl mää oon absolutisti melko pitkälle ja ei edes tee mieli viinaa.

Joskus sitten taas, mut täytyy olla sellanen aika, ettei seuraavana päivänä tarvi tehä MITÄÄ, koska ei pysty tekee mitää. Eli sellasta päivää ei varmaan tu ikinä.
tallennettu
SAABisti
Vieras
« Vastaus #10 : Huhtikuu 29, 2013, 17:41:03 pm »
Vastaa lainaten

Ei muuten ole. Tän foorumin mitta-asteikolla meikäläinen on absolutisti. Nytkään ei o juotu mitään, paitsi eilen yksi (1) lonkero ja yksi (1) ladillinen valkkaria, niin, et kyl mää oon absolutisti melko pitkälle ja ei edes tee mieli viinaa.

Joskus sitten taas, mut täytyy olla sellanen aika, ettei seuraavana päivänä tarvi tehä MITÄÄ, koska ei pysty tekee mitää. Eli sellasta päivää ei varmaan tu ikinä.

Minä olen vielä absoluutimpi, tänä vuonna olen ehkä kerran ollut oikeasti juovuksissa ja sen lisäksi satunnaisesti juonut max. 6 lonkeroa. jos ei ihmeitä tapahdu niin perjantaina vetäistään sellainen känni että seinät kaatuu ja galaksit räjähtää
tallennettu
Lossi
Vieras
« Vastaus #11 : Huhtikuu 29, 2013, 17:51:08 pm »
Vastaa lainaten

jos ei ihmeitä tapahdu niin perjantaina vetäistään sellainen känni että seinät kaatuu ja galaksit räjähtää

Tuota olenmekin jo odotelleet. Olette olleet epäterveellisen vähän juovuksissa.
tallennettu
MacGroowe
Vieras
« Vastaus #12 : Huhtikuu 29, 2013, 23:34:26 pm »
Vastaa lainaten

Mites on meinataanko vappuna ottaa Hymyilee
tallennettu
SAABisti
Vieras
« Vastaus #13 : Huhtikuu 29, 2013, 23:46:17 pm »
Vastaa lainaten

Mites on meinataanko vappuna ottaa Hymyilee

Vappu on anti-isänmaallisten maanpetturineukkukommarien ja pukupelleiksi valmistuvien paskiaisten juhla.

Täällä meillä pohjanmaalla sitä ei oikeastaan siksi edes vietetä.

Vastaus on siis: EI.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 Vastaus Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!