Trollaa.viheraho.info
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Syyskuu 21, 2023, 20:53:34 pm

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
www.tvkaista.fi
Lopeta digiboksin ajastus, siirry 2000-luvulle TVkaistalla!
19211 viestiä 360 aihetta kirjoittanut 11975 jäsentä
Uusin jäsen: JessieLaza
* Etusivu Ohjeet Kirjaudu Rekisteröidy
--
+  Trollaa.viheraho.info
|-+  Kaikki muualle soveltumaton materiaal
| |-+  Jatketaan täällä mikä ei muualle sovi
| | |-+  Vittu kun vituttaa..
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 Vastaus Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Vittu kun vituttaa..  (Luettu 22236 kertaa)
^^Jaxe^^
Vieras
« Vastaus #84 : Tammikuu 31, 2012, 17:36:41 pm »
Vastaa lainaten

Acer eMachines - laatuATK otti ja hajosi taas! Tuo on reilu vuosi sitten ostettu (299€) minipöytäkonemallinen kapistus, josta jo takuuaikana levisi kiintolevy ja nyt on sitten cooleri tai sen tuuletinropellin laakeri ilmeisesti tullut tiensä päähän kun ei imuroimallakaan meteli lakannut.

Olen korjannut kannettavan äänekkeitä coolereita sillä, kun olen upottanut laakerin kiehuvaan rasvaan ja antanut jäähtyä, tullut parempi kuin uusi ja ei ole sen koomin rallattanut.  Ilmeisesti tehtaan laakerirasvat ovat olleet kovin puutteelliset  Hymyilee
tallennettu
Lunatic
Vieras
« Vastaus #85 : Helmikuu 26, 2012, 01:55:53 am »
Vastaa lainaten

Youtube on kyllä suoraan saatanasta tai ainakin se vie helvettiin näköjään... Cool Cool

joku on vissiin päättänyt tehdä maratonin ja kattoo noin 800 videoo yhdellä istumalla...sen jälkeen se on kyllä pöpilässä niin että heilahtaa...mutta olen syytön tähän tapahtumaan...

Juu en väitä, et eikö ole hyvä, jos kattoo, mut ei se täysin terveppäinenkään kyllä ole...mielenkiintoista vaan nähdä, koska hermo pettää... Virnistää Virnistää Virnistää Virnistää

Eli mua ei vituta, mutta jotakuta jossain kyllä varmasti kohtapuoleen...
tallennettu
Lunatic
Vieras
« Vastaus #86 : Helmikuu 26, 2012, 02:49:51 am »
Vastaa lainaten

Youtube on kyllä suoraan saatanasta tai ainakin se vie helvettiin näköjään... Cool Cool

joku on vissiin päättänyt tehdä maratonin ja kattoo noin 800 videoo yhdellä istumalla...sen jälkeen se on kyllä pöpilässä niin että heilahtaa...mutta olen syytön tähän tapahtumaan...

Juu en väitä, et eikö ole hyvä, jos kattoo, mut ei se täysin terveppäinenkään kyllä ole...mielenkiintoista vaan nähdä, koska hermo pettää... Virnistää Virnistää Virnistää Virnistää

Eli mua ei vituta, mutta jotakuta jossain kyllä varmasti kohtapuoleen...

Juusano, kyl se vaan vissiin ON päättäny kattoo ne kaikki putkeen, koska se on kattonu niitä nyt ainakin  kolme tuntia... miksi kaikki muutkin ei voi kattoo niitä ahkerasti, niin sais näyttökertoja runsaasti... kysyy nimimerkki: En mää mikään Mediahuora ole...
tallennettu
Pasi Viirilä
Vieras
« Vastaus #87 : Maaliskuu 01, 2012, 18:01:21 pm »
Vastaa lainaten

Elämä vituttaa...
tallennettu
Hankkija
Vieras
« Vastaus #88 : Maaliskuu 01, 2012, 18:16:15 pm »
Vastaa lainaten

Elämä vituttaa...
Tässäpä sulle "ratkaisu" moiseen ongelmaan. http://www.liveleak.com/view?i=5e3_1286805999
tallennettu
Pasi Viirilä
Vieras
« Vastaus #89 : Maaliskuu 01, 2012, 19:04:00 pm »
Vastaa lainaten

Vittu, tuo jätkä ei ees osaa hirttäytyä! Hymyilee leveästi
tallennettu
Lunatic
Vieras
« Vastaus #90 : Maaliskuu 08, 2012, 01:01:04 am »
Vastaa lainaten

Hyi helvetti, miten edes voi olla näin paha olo ja ilman krapulaa? Tää on kuin olis krapula, mut kun ei vaan ole! Vihainen Vihainen Vihainen

Päivästä taitaa tulla hiljainen, jos ei sitä ennen lähe henki... Epävarma

Ehkä parasta mennä trollipunkkaan, jos vaikka saisi nukuttua, jota kyllä epäilen syvästi nyt!

Hyvät yöt jokatapauksessa, palaamme asiaan jos kykenemme!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 Vastaus Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!