Voi vitun vittu sentään. Saatanan Briggs&Strattonin paska.
Meidän ruohonleikkurinme ei lähde enää käyntiin. Viimevuonna koitin, siitä lähtien on ollut tallissa ja vitut täällä pysty millään ruohonleikkurilla ajelee koska tontti on sellasta ja tollasta monttua täynnä... Vitun montut vituttaa, pitäis olla ihan tasanen tontti saatana et pystyis ruohonleikkurilla vetää... Vitut vitun ruohonleikkureista, vedän siimaleikkurilla niin menee pikkasen pidempiki heinikko saatana. Jos on kasvanu pajukkoa niin raivaussahalla matalaks saatana ja jos siihen kohtaan on kasvanut joku vitun puu, niin vitun moottorisahalla nuri menee ainakin täällä. Vituttaa tollaset kasvit saatana, puut ja muut. Olkaa tyytyväisiä että se teidän ruohonleikkuri toimi edes tunnin, meidän paska ei varmasti lähde käyntiin. Vittu et vituttaa noi ruohonleikkuritki saatana.
Tiskatessani astioita, koneen jäähtymistä odotellessa, oli Terijoensalava pensas päättänyt kuolla. Siitä oli rysähtänyt jumalaton haara alas, onneksi ei jääny Saabbi ja vene alle, Suzuki ja polkupyörä jäi... Voi vittu! TAAS tuli lisää metsuroitavaa, niinko ei olis jo ennestäänki... Miks vitussa senki piti kaatua just nyt.
Vittu noita puita saatana, olette oikeessa. Meillä täällä pihlaja kuoli, se kaatui siinä vaiheessa kun näytin moposahaa sille. Kaadoin niin tarkasti että se kaatui hyvin lähelle trollimobiilia. Meillä oli kiire kaataa puuta, ei aikaa siirrellä autoa. Toinen vaihtoehto oli kaataa taloa kohden joka meille ei käy. Eihän tää saa vituttaa mutta se mikä vituttaa niin pitäis kaataa kaks pihlajaa ja yks haapa. Ne on kallellaan taloa kohden ja vituitsemoisen suuria että varmaan tekee tuha alas tullessaan. Miksenkö kaada sivullepäin? Se on mahdollista, mutta sivulla on trollipaskomo. Toiselle sivulle ei pysty kaataa... Ne pitää saatana kaataa pystyssä ennen ko kaatuu rakennuksen päälle, saatana et vituttaa tollaset puut. Mikä homma kaataa puuta pystyyn? Vitullinen vituttava homma, vittu että vituttaa.
Y-R yritti karata tiehensä, ja helvetinmoisella karjumisella se tuli takas, kaikki ottaa ritolat aina kun silmä välttää ja yrittää jotenki kusettaa ja viilata linssiin, oleko mä muka niin helposti höynäytettävissä, et sen tietää jopa koira? ILMEISESTI, saatana näinkin on.
Meidän nurkissa käy pyörimässä joku pullee pystykorva. Se tulee jopa avoimesta ovesta sisälle ja käy kuseksimassa keittiöön ja eteiseen... On niin arka että ei anna silittää, eikä ottaa kiinni. Sitten kun Viskipiski sattuu sen havaitsemaan niin lähtee perään ja sehän vitun pystykorva sitten juoksee tuolla pitkin metsää viskipiski perässä. Ei viskipiski tee koirille mitään, sääli sinäänsä. Minä jonain päivänä vielä kaivan pihalle sellasen pystykorvan mentävän montun ja lasautan sitä koiraa silmien väliin. Siinä sitten omistaja saa etsiskellä koiraansa, löytämättä, kuin maa olis nielassu koko koiran. Vittuakos päästää irralleen, kusee toisen kämppään. Viskipiskikin pystyis aika hyvin omassa pihassa jos vitun pystykorva ei tulis provosoimaan. Vittu että vituttaa tollaset pystykorvat, merkkaa väärän reviirin saatana.
Olkaa iloinen että Y-R palasi, jonkun pystykorva ei palaa jonain päivänä kotiin syömään. Saatana, kyllä näin on.
Sit vituttaa edelleen se, et edes mato-ongella ei tänä vuonna tuu kalaa, vittu, miten seki voi mennä vituiksi? Kaks vaivaista sinttiä....
Vituttaa että mä en kerkee edes veneelle tänä kesänä. Vitut sinteistä, mutta pääsis edes merelle. Nyttenki tuulee liikaa ja on vitun kylmä. Silloin kun oli hyvä sää niin minulla oli 2 koiraa täällä hoidossansa. En pysty koiria ottaa veneeseen, vaikka ne tykkäiskin siitä, mutta trollipaattiin on melko mahdoton saada nostettua tollasta 40kg viskipiskiä. Nyt kun ei oo koirat täällä niin sataa rakeita, tuulee ja salamoi... Miksenkö jätä siks aikaa koiria katveeseen kun käyn veneellä? Yksinkertaisesti epäinhimillinen teko. Tästä ajaa tunnin satamaan jossa Trollipaatti on. Edestakaiseen automatkaan menee siis jotain 2h. Kaukaiseen saareen jonne haluun, ajaa veneellä 3h eli 6h edestakaiseen matkaan... Nyt siis sitten ajatellaan että minä kerkeen 8h ajassa katvealueelta saareen ja sieltä takas. Se aika jonka voin saaressa viettää on suunnilleen 1-2 tuntia, kyllä koirat 9-10h kestää odotella. 1-2 tuntia saaressa on niin minimaalisen vähän että vituttaa mennä ko heti joutuu palaan. Minä haluun mennä sitten ihan ajan kanssa. Silleen että kerkee ongelle, kerkee grillaa ja kerkee ottaa pari olutta ja ottaa päikkärit tai olla yötä. Trollipaatilla kun ei saa pimees ajaa koska ajovalot ei nyt oo käytössänsä... Vittu että vituttaa saatana. Nyt kun olis mahdollista koirien puolesta niin säät hakkaa vastaan saatana.
Sit vituttaa se, että minulla on kaulassa tai kai kurkussa joku vittumaisen kipeä patti,
Mua vituttaa kun mulla on ollu aamujäykkyyttä ja keskipäivän kestostondista mutta ei helpotusta aiheeseen. Runkkaaminen on kuin demoversio ja koko versioo tuskin julkaistaan. Tää kyl vituttaa saatanasti.
Vois kuvitella, et menee huonosti, mut ei mee, olo on kevyt kuin käellä, vähän vaan väsyttää, mut tän päivän työsaldo on ihan sairaanloisen valtava,oikeesti. Mä oon varmaan pahasti kipee, ku oon yrittäny tehä jotain, pitää mitata kuume ja anpua se leikkuri avaruuteen, jos se ei käynnisty myöhemminkään....
Tän päivän työsaldo on: Yksi 8 kulmainen terassi, sitä pitäis jatkaa, ollu pikkasen hiljaista sen suhteen kun ollu täs kaikenlaista muuta projektia. Pitäis ruohikko ajaa, Pitäis navetta siivota, pitäis lato tyhjentää, pitäis kämppä rempata, pitäis auto huoltaa, pitäis pihaa laittaa (kävin hakemassa sellasen koirien kahluualtaan joka upotetaan maahan. Siinä onki prokkista noin alkuun, yhden teet, tulee kaks tilalle...
Oikeestaan kaikki on ihan hyvin, on katto pään päällä, vaatteita ja ruokaa sen verran kuin tarvitsee... Juomaveden kanssa on hiukan hiljsenpi tilanne, tänne kun ei tuu kunnan vettä eikä viemärii... Kunnan viemärii ei oo koskaan tulossa. Se että sais taloon tuleen veden niin maksaa helposti päälle 20 000euroo... Vesiliittymä maksaa 5000 euroo, se että saa putken liittää kunnan putkeen. Kunnan vesi kulkee tossa 600m päässä. Kaivuufirma ottaa sellasen 7000 euroo kun käy vetää sen 600m vesiletkua maahan+ vesijohdon hinta. Vesiletku maksaa noin 5 euroo metrille... Siinä sitten olis pääsulku ja vesimittari kämpässä. LVI osat maksaa aika saatanasti... Rahaa ei oo... 1.5 jälkeen oon ollu täysin tyhjänpäällä...
Vituttaiskohan??? - No ei