Trollaa.viheraho.info
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Syyskuu 21, 2023, 22:15:32 pm

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
www.tvkaista.fi
Lopeta digiboksin ajastus, siirry 2000-luvulle TVkaistalla!
19211 viestiä 360 aihetta kirjoittanut 11975 jäsentä
Uusin jäsen: JessieLaza
* Etusivu Ohjeet Kirjaudu Rekisteröidy
--
+  Trollaa.viheraho.info
|-+  Kaikki muualle soveltumaton materiaal
| |-+  Jatketaan täällä mikä ei muualle sovi
| | |-+  Vittu kun vituttaa..
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 12 13 [14] Vastaus Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Vittu kun vituttaa..  (Luettu 22241 kertaa)
Hankkija
Vieras
« Vastaus #91 : Maaliskuu 10, 2012, 01:08:54 am »
Vastaa lainaten

Vitutukseen kuolee - lyhentää elämää yli 15 vuotta

Espoon perusturvajohtaja laskee, että ketutus lyhentää elämää 15,7 vuotta.

Onko elämänasenteesi negatiivinen?

Terveysviranomaiset kiinnostuivat negatiivisesta elämänasenteesta aina peruspalveluministeri Maria Guzenina-Richadsonia (sd) myöten.

Tähän asti kansalaisia on varoiteltu tupakasta, päihteistä ja roskaruuasta sekä innostettu liikkumaan. Nyt maailmalla herätään siihen, että elämänasenne vaikuttaa terveyteen.

Espoossakin on yritetty kannustaa ihmisiä terveisiin elintapoihin. Tulokset vain jäävät kovin laihoiksi. Nyt kaupungin perusturvajohtaja Juha Metso sanoo, että elintapojakin enemmän terveyteen vaikuttavat suhteet muihin ihmisiin, positiivisuus ja rakkaus.

Metso nostaa esiin Paavo Väyrysen (kesk) kuuluisan kysymyksen, voiko vitutukseen kuolla.

- Kyllä voi. Jopa yli 15 vuotta ennenaikaisesti. Lääkäriseura Duodecimin tutkimuksessa on 130 000 vastaajaa Suomesta. Positiivisesti tulevaisuuteen suhtautuvat ihmiset elivät jopa 15,7 vuotta kauemmin kuin ne, joilla oli kielteinen asenne eli suomeksi sanottuna heitä vitutti vuosikymmeniä.

Miesten ongelma

Negatiivinen asenne voikin olla avain suomalaisten terveyseroihin.

- Mistä alkaa kehittyä tämä suomalaisten miesten valtava vitutusosaaminen, joka johtaa siihen että kaikki asiat alkavat kääntyä meitä vastaan? Metso kysyy.

Metson mukaan Suomalainen lääkäriseura Duodecim laatii parhaillaan kansalaisille digitaalista terveystarkastusta, jonka avulla voi mitata omaa v-käyräänsä.

- Sen perusteella voi saada valmennusohjelmaa erilaisiin tarpeisiin.

Peruspalveluministeri Maria Guzenina-Richardson säestää, että terveysasioita pitää katsoa ihan uudesta näkökulmasta. Siitä katsoen ketutus selittää kestävyysvajettakin.

- Kyse on aidosta haasteesta, millä tavalla hyvinvointia pystytään lisäämään yhteiskunnassa. Se näkyy terveyseroina, työurien lyhentymisenä ja viime kädessä kaikki kulminoituu koko Suomen tulevaisuuteen ja kestävyysvajeen taltuttamiseen.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012030715294326_uu.shtml
tallennettu
SatamaJätkä
Vieras
« Vastaus #92 : Maaliskuu 10, 2012, 17:46:55 pm »
Vastaa lainaten

Noi saatanan jalankulkijat eivät osaa liikkua pyörä/jalankulkutiellä , eivät tiedä kumpi puoli on jalakulkijoille pyörille sit jos kilatutat kello niin tulee saatanan moinen huuto , kattosivat saatana liikennemerkkä ... Vittu mitä pässejä tekisi joskus mieli vähän hipasta että menisi nurin , että oppisivat kulkemaan oikealla puollella vittu...
tallennettu
fingers
Vieras
« Vastaus #93 : Maaliskuu 10, 2012, 18:48:06 pm »
Vastaa lainaten

Noi saatanan jalankulkijat eivät osaa liikkua pyörä/jalankulkutiellä , eivät tiedä kumpi puoli on jalakulkijoille pyörille sit jos kilatutat kello niin tulee saatanan moinen huuto , kattosivat saatana liikennemerkkä ... Vittu mitä pässejä tekisi joskus mieli vähän hipasta että menisi nurin , että oppisivat kulkemaan oikealla puollella vittu...

Ja joo, jalankulkijana sit toisinpäin. Odotan kyllä et fillaristi kilauttaa, vaikka en olisikaan edessä ja ihan vaan fiksuuttaan, ettei käy sit mitään pahempaa.
(en meinaan ole kivaa et kaveri kaahaa neljääkymppiä jalkkiksella ja huuttaa ku hinaaja vittu saatanan mulkut väistäkää perkelettä kun ei ehdi sit hyppimään sivuun).

Totta, molemmin puolin.
Koirankusettajat sit antaa koiriensa juosta edessä kahenmetrin hihnassa. Ei mitään itsesuojeluvaistoa kellään kulkijalla. Mut niin mennään kuin käytävä antaa tilaa. Otetaan huomioon kaikki, niin ei satu ketään.

Cool
tallennettu
SatamaJätkä
Vieras
« Vastaus #94 : Maaliskuu 11, 2012, 09:42:56 am »
Vastaa lainaten

Noo voisi neet jalankulkijatkin kattella taakseen kun vaihtavat toiselle puolella katua , ei tässä kaupungissa ainakaan kulkijat katsele taakseen kun vaihtavat puolta siksi täällä ei voi ajaa 40 kymppiä pyörätiellä tulisi joka päivä raatoja vittu . Ei nää vitun apinat osaa edellekään katsella liikennemerkkejä  sit vitun koiran taluttajat jojonarujen kanssa päästävät se vitun narun päässä olevan rotan just kohdlla, toiselle puolelle pyörätietä edes katsomatta tuleeko ketään takaa , jos sitte huomautat siitä nätisti niin alkaa kauhea älämölö että meinasit ajaa hänen kullan pääle , vittu se mikään kulta ole se on narun päässä oleva rotta sanon mä . Tässä kaupungissa ainakin kaikki vitun apinat kävelee pyöräteillä väärällä puolelle, saat siinä väistellä ku keilaradalla noit vitun apinoita ei nää ymmärrä liikennemerkkejä. Täällä on sellasiakin paikkoja jossa on pelkkä jalkakäytävä niin nää jotkut vitun apinat ajelee siellä pyörillä , ei siellä uskalla kävellä ilman pelkoa/katselematta ympärillee että joku vitun apina ajaa siellä päälle nääs ne on isoja 12 vuotiata tai jotai muita vammasia edelleen sanon voi vittu näitä apinoita.
tallennettu
Lunatic
Vieras
« Vastaus #95 : Kesäkuu 11, 2013, 10:56:20 am »
Vastaa lainaten

Voi vitun vittu sentään. Saatanan Briggs&Strattonin paska. Taas se vitun luuska antoi ajaa tunnin ruohikkoa ja sitten se sammui. Pesin srn alspuolelta, ettei ole mitään jumittamassa ja annoin jäähtyä ja öljyn valua taas kääntämisrn jälkeen ihan satavarmasti sinne mihin kuuluu, mutta vittu, kun ei! Se helvetin korjaaja, millä mutsi sen huollatti, ei ole kyl tehny sille mitään, muuta ku rahasti ja ajelutti. Säädöt on vitullaan, kun ei se käy kunnolla, öljy palaa ja tulppa on takuulla karstainen, vaihtokohan se edes öljyä, terää se ei ole terottanu... Minäki olisin voinu väittää huoltaneeni sen ja pyytää korvausta. Työstä.

Tiskatessani astioita, koneen jäähtymistä odotellessa, oli Terijoensalava pensas päättänyt kuolla. Siitä oli rysähtänyt jumalaton haara alas, onneksi ei jääny Saabbi ja vene alle, Suzuki ja polkupyörä jäi... Voi vittu! TAAS tuli lisää metsuroitavaa, niinko ei olis jo ennestäänki... Miks vitussa senki piti kaatua just nyt.

Y-R yritti karata tiehensä, ja helvetinmoisella karjumisella se tuli takas, kaikki ottaa ritolat aina kun silmä välttää ja yrittää jotenki kusettaa ja viilata linssiin, oleko mä muka niin helposti höynäytettävissä, et sen tietää jopa koira? ILMEISESTI, saatana näinkin on.

Sit vituttaa edelleen se, et edes mato-ongella ei tänä vuonna tuu kalaa, vittu, miten seki voi mennä vituiksi? Kaks vaivaista sinttiä....

Sit vituttaa se, että minulla on kaulassa tai kai kurkussa joku vittumaisen kipeä patti, joo siis joku muu  kuin kaksois- tai kolmoisleuka, onkohan se joku paise, jonka ne sit kivasti avaa veitsellä tai neulalla ja sattuu varmasti niin saatanasti. En mee lääkäriin vaikka oliski, vaikka jos olis, niin sit pitäs mennä viivana, mut jos menee, ni ei siel ole mitää ja se sanoo, et kuvittelet vaan. Katellaan saatana, kyl sen sit huomaa, jos se olikin.

Vois kuvitella, et menee huonosti, mut ei mee, olo on kevyt kuin käellä, vähän vaan väsyttää, mut tän päivän työsaldo on ihan sairaanloisen valtava,oikeesti. Mä oon varmaan pahasti kipee, ku oon yrittäny tehä jotain, pitää mitata kuume ja anpua se leikkuri avaruuteen, jos se ei käynnisty myöhemminkään....
tallennettu
Päätrolli
Vieras
« Vastaus #96 : Kesäkuu 11, 2013, 13:37:35 pm »
Vastaa lainaten

Voi vitun vittu sentään. Saatanan Briggs&Strattonin paska.

Meidän ruohonleikkurinme ei lähde enää käyntiin. Viimevuonna koitin, siitä lähtien on ollut tallissa ja vitut täällä pysty millään ruohonleikkurilla ajelee koska tontti on sellasta ja tollasta monttua täynnä... Vitun montut vituttaa, pitäis olla ihan tasanen tontti saatana et pystyis ruohonleikkurilla vetää... Vitut vitun ruohonleikkureista, vedän siimaleikkurilla niin menee pikkasen pidempiki heinikko saatana. Jos on kasvanu pajukkoa niin raivaussahalla matalaks saatana ja jos siihen kohtaan on kasvanut joku vitun puu, niin vitun moottorisahalla nuri menee ainakin täällä. Vituttaa tollaset kasvit saatana, puut ja muut. Olkaa tyytyväisiä että se teidän ruohonleikkuri toimi edes tunnin, meidän paska ei varmasti lähde käyntiin. Vittu et vituttaa noi ruohonleikkuritki saatana.

Tiskatessani astioita, koneen jäähtymistä odotellessa, oli Terijoensalava pensas päättänyt kuolla. Siitä oli rysähtänyt jumalaton haara alas, onneksi ei jääny Saabbi ja vene alle, Suzuki ja polkupyörä jäi... Voi vittu! TAAS tuli lisää metsuroitavaa, niinko ei olis jo ennestäänki... Miks vitussa senki piti kaatua just nyt.

Vittu noita puita saatana, olette oikeessa. Meillä täällä pihlaja kuoli, se kaatui siinä vaiheessa kun näytin moposahaa sille. Kaadoin niin tarkasti että se kaatui hyvin lähelle trollimobiilia. Meillä oli kiire kaataa puuta, ei aikaa siirrellä autoa. Toinen vaihtoehto oli kaataa taloa kohden joka meille ei käy. Eihän tää saa vituttaa mutta se mikä vituttaa niin pitäis kaataa kaks pihlajaa ja yks haapa. Ne on kallellaan taloa kohden ja vituitsemoisen suuria että varmaan tekee tuha alas tullessaan. Miksenkö kaada sivullepäin? Se on mahdollista, mutta sivulla on trollipaskomo. Toiselle sivulle ei pysty kaataa... Ne pitää saatana kaataa pystyssä ennen ko kaatuu rakennuksen päälle, saatana et vituttaa tollaset puut. Mikä homma kaataa puuta pystyyn? Vitullinen vituttava homma, vittu että vituttaa.

Y-R yritti karata tiehensä, ja helvetinmoisella karjumisella se tuli takas, kaikki ottaa ritolat aina kun silmä välttää ja yrittää jotenki kusettaa ja viilata linssiin, oleko mä muka niin helposti höynäytettävissä, et sen tietää jopa koira? ILMEISESTI, saatana näinkin on.

Meidän nurkissa käy pyörimässä joku pullee pystykorva. Se tulee jopa avoimesta ovesta sisälle ja käy kuseksimassa keittiöön ja eteiseen... On niin arka että ei anna silittää, eikä ottaa kiinni. Sitten kun Viskipiski sattuu sen havaitsemaan niin lähtee perään ja sehän vitun pystykorva sitten juoksee tuolla pitkin metsää viskipiski perässä. Ei viskipiski tee koirille mitään, sääli sinäänsä. Minä jonain päivänä vielä kaivan pihalle sellasen pystykorvan mentävän montun ja lasautan sitä koiraa silmien väliin. Siinä sitten omistaja saa etsiskellä koiraansa, löytämättä, kuin maa olis nielassu koko koiran. Vittuakos päästää irralleen, kusee toisen kämppään. Viskipiskikin pystyis aika hyvin omassa pihassa jos vitun pystykorva ei tulis provosoimaan. Vittu että vituttaa tollaset pystykorvat, merkkaa väärän reviirin saatana.

Olkaa iloinen että Y-R palasi, jonkun pystykorva ei palaa jonain päivänä kotiin syömään. Saatana, kyllä näin on.

Sit vituttaa edelleen se, et edes mato-ongella ei tänä vuonna tuu kalaa, vittu, miten seki voi mennä vituiksi? Kaks vaivaista sinttiä....

Vituttaa että mä en kerkee edes veneelle tänä kesänä. Vitut sinteistä, mutta pääsis edes merelle. Nyttenki tuulee liikaa ja on vitun kylmä. Silloin kun oli hyvä sää niin minulla oli 2 koiraa täällä hoidossansa. En pysty koiria ottaa veneeseen, vaikka ne tykkäiskin siitä, mutta trollipaattiin on melko mahdoton saada nostettua tollasta 40kg viskipiskiä. Nyt kun ei oo koirat täällä niin sataa rakeita, tuulee ja salamoi... Miksenkö jätä siks aikaa koiria katveeseen kun käyn veneellä? Yksinkertaisesti epäinhimillinen teko. Tästä ajaa tunnin satamaan jossa Trollipaatti on. Edestakaiseen automatkaan menee siis jotain 2h. Kaukaiseen saareen jonne haluun, ajaa veneellä 3h eli 6h edestakaiseen matkaan... Nyt siis sitten ajatellaan että minä kerkeen 8h ajassa katvealueelta saareen ja sieltä takas. Se aika jonka voin saaressa viettää on suunnilleen 1-2 tuntia, kyllä koirat 9-10h kestää odotella. 1-2 tuntia saaressa on niin minimaalisen vähän että vituttaa mennä ko heti joutuu palaan. Minä haluun mennä sitten ihan ajan kanssa. Silleen että kerkee ongelle, kerkee grillaa ja kerkee ottaa pari olutta ja ottaa päikkärit tai olla yötä. Trollipaatilla kun ei saa pimees ajaa koska ajovalot ei nyt oo käytössänsä... Vittu että vituttaa saatana. Nyt kun olis mahdollista koirien puolesta niin säät hakkaa vastaan saatana.

Sit vituttaa se, että minulla on kaulassa tai kai kurkussa joku vittumaisen kipeä patti,

Mua vituttaa kun mulla on ollu aamujäykkyyttä ja keskipäivän kestostondista mutta ei helpotusta aiheeseen. Runkkaaminen on kuin demoversio ja koko versioo tuskin julkaistaan. Tää kyl vituttaa saatanasti.

Vois kuvitella, et menee huonosti, mut ei mee, olo on kevyt kuin käellä, vähän vaan väsyttää, mut tän päivän työsaldo on ihan sairaanloisen valtava,oikeesti. Mä oon varmaan pahasti kipee, ku oon yrittäny tehä jotain, pitää mitata kuume ja anpua se leikkuri avaruuteen, jos se ei käynnisty myöhemminkään....

Tän päivän työsaldo on: Yksi 8 kulmainen terassi, sitä pitäis jatkaa, ollu pikkasen hiljaista sen suhteen kun ollu täs kaikenlaista muuta projektia. Pitäis ruohikko ajaa, Pitäis navetta siivota, pitäis lato tyhjentää, pitäis kämppä rempata, pitäis auto huoltaa, pitäis pihaa laittaa (kävin hakemassa sellasen koirien kahluualtaan joka upotetaan maahan. Siinä onki prokkista noin alkuun, yhden teet, tulee kaks tilalle...

Oikeestaan kaikki on ihan hyvin, on katto pään päällä, vaatteita ja ruokaa sen verran kuin tarvitsee... Juomaveden kanssa on hiukan hiljsenpi tilanne, tänne kun ei tuu kunnan vettä eikä viemärii... Kunnan viemärii ei oo koskaan tulossa. Se että sais taloon tuleen veden niin maksaa helposti päälle 20 000euroo... Vesiliittymä maksaa 5000 euroo, se että saa putken liittää kunnan putkeen. Kunnan vesi kulkee tossa 600m päässä. Kaivuufirma ottaa sellasen 7000 euroo kun käy vetää sen 600m vesiletkua maahan+ vesijohdon hinta. Vesiletku maksaa noin 5 euroo metrille... Siinä sitten olis pääsulku ja vesimittari kämpässä. LVI osat maksaa aika saatanasti... Rahaa ei oo... 1.5 jälkeen oon ollu täysin tyhjänpäällä...

Vituttaiskohan???  - No ei
tallennettu
Sivuja: 1 ... 12 13 [14] Vastaus Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!