Trollaa.viheraho.info
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
Syyskuu 21, 2023, 22:00:36 pm
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:
Tarkempi haku
Löytyykö flipperi?
Tiedätkö tarpeettoman tai viallisen flipperin?
Kerro siitä meille,etsimme flipperille uuden omistajan.
Sähköpostia osoitteeseen
flipperit@viheraho.com
19211
viestiä
360
aihetta kirjoittanut
11975
jäsentä
Uusin jäsen:
JessieLaza
--
Trollaa.viheraho.info
Kaikki muualle soveltumaton materiaal
Jatketaan täällä mikä ei muualle sovi
Facebook
« edellinen
seuraava »
Sivuja:
1
2
[
3
]
4
5
Kirjoittaja
Aihe: Facebook (Luettu 8870 kertaa)
Jame-78
Vieras
Vs: Facebook
«
Vastaus #14 :
Elokuu 19, 2011, 20:36:53 pm »
Ite olen myös poistunut kyseisestä kyttäys sivustolta....
1. Minulla ei ole kavereita.
2. Käyn paskalla, yskäisin, lähden jonnekkin, palaan pian.... kommentit on niin turhia kuin olla saattaa. Tulen toimeen ilmankin.
3. Peukuta? Miksi pitäisi?
4. Sillähän on toi kaverina, mistähän se ton tietää, mene ja tiedä mutta mitään ongelmia ei synny kun en ole siellä ja edelleen ei ole kavereita.
Tubestaki olis paras poistua ja niin edelleen. Noh, omalla nimellä kuitenkaa koskaa ollu netissä muualla ko nettipankissa...
tallennettu
sivuraide
Vieras
«
Vastaus #15 :
Elokuu 19, 2011, 21:19:06 pm »
https://www.facebook.com/hunsvotti
Onhan se tuolla, no mulla ei onneksi ole mainetta, jota menettää, sillä olen jo ainakin naapuruston mielestä hullunkirjoissa...
tallennettu
Horttanainen
Vieras
«
Vastaus #16 :
Helmikuu 18, 2012, 01:57:38 am »
poistinpa minäkin profiiilini tuolta. siitä mitään iloa ollut. terveisiä perseestä koko paskaelle.
tallennettu
Toope
Vieras
«
Vastaus #17 :
Maaliskuu 03, 2012, 20:26:11 pm »
Profiili on, ollut vuosia. Tosi kätevä pitää yhteyttä kavereihin, etenkin kaukomailta.
Muutama seikka joilla olen taannut oman mielenrauhan mestassa:
- rajoitettu kaveriporukka, nyt listoilla 30 ystävää / hyvää kaveria / sukulaista. Työkavereita, puolituttuja tms en ota, ja poistelen myös listoilta jos tuntuu ettei asiaa ole kummallakaan.
- parilla muuten fiksulla ihmisellä on vähän ärsyttäviä päivityksiä tai jotain peli-ilmoituksia - ne voi piilottaa ettei pomppaa silmille.
- jos tuntuu että statukset tms alkaa käymään tosi ärsyttäväksi - suoraan poistoon vain. Tuntuu, että monet joita nuo hölmöt ja ärsyttävä kanssafacebookkaajat ärsyttää eivät tee asialle mitään vaikka sivustolta löytyy juuri nuo piilotukset ja poistamiset.
Kaikenkaikkiaan ihan ok mesta, toimivuus toisinaan heikkoa, mutta muutamia tosi hyviä juttuja ja suhteellisen helppo käyttää.
tallennettu
pelleeerik
Vieras
«
Vastaus #18 :
Maaliskuu 04, 2012, 12:33:05 pm »
Face on hyvä.
tallennettu
fingers
Vieras
«
Vastaus #19 :
Maaliskuu 04, 2012, 13:02:26 pm »
Miksei olis ok. sitä kuitenkin sen verran kavereita ja ryhmiä niin hyvä on heittää läppää -kaveriporukalla johon vain tietyt ihmiset.
Ryhmissä sekin että voi heitellä duuniasioista ettei sit ole sen ryhmän ulkopuolella mitään sanomista tai lukemista.
Toimii. (ollut jo 2008 vuodesta ja tulevaisuuteen).
tallennettu
Delfin84
Vieras
«
Vastaus #20 :
Elokuu 09, 2012, 18:04:46 pm »
Itselläni on ja ihan syystäkin eli kun tuo suku on kohtalaisen laaja, niin kaikkiä näkee tuolla kätevästi ja voi lueskella kuulumisia, mutta sellaiset päivityksen kuten 'katsoinpas postin' tai 'menen laittamaan ruokaa' on ihan turhia päivityksiä. Omasta mielestä päivityskien tulisi olla enimmäkseen syviä aatteita tai blogeja tms. Päivitykset, jotka kertovat vain mitä aikoo seuravaavaksi tehdä on joutavaa sananhelinää.
tallennettu
Sivuja:
1
2
[
3
]
4
5
« edellinen
seuraava »
Siirry: